Medlemsfordele - GHI

Spar dit kontingent ved brug af SMVdanmark's rabataftaler og aftalen med Tryg

Som medlem hos os bliver du automatisk medlem af SMVdanmark.
SVMdanmark tilbyder blandt andet:

• Gratis juridisk hotline
  • Kontante rabatter til dig og dine medarbejdere
  • Adgang til billig juridisk sagsbehandling
  • Guide og vejledning til drift af din virksomhed
  • Kurser, uddannelse og netværk for ledere
  • Viden om nye regler og retningslinjer

Du opnår store besparelser på ex. brændstof, telefoni, hoteller, regnskabsprogrammer m.m.
Log ind på SVMdanmark og tilmeld dig de ønskede aftaler.

SMV Danmark - Bliv medlem - Her kan du oprette en profil eller logge ind.

En medlemsfordel, der IKKE ligger på Rabatportalen er forsikringsaftalen med Tryg. Her kan du opnå meget fine besparelser på eks. Erhvervsforsikring.

Foreningen støttes via salg af lodder til Varelotteriet. Støtten gælder kun lodder der sælges via linket på vores hjemmeside. Brug linket herunder.